Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Προσευχὴ εἰς τὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο

Προσευχὴ εἰς τὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο



, Παναγιά μου Δέσποινα, Γλυκύτατη Παρθένα
Ες τν γνα τς ζως, βοήθα με κι μένα.

Βοήθησέ μέ, Παναγιά, Γλυκιά μου Παναγία,
γιατί ζω εναι θάλασσα, μεγάλη τρικυμία.

Κα ναυαγς ερίσκομαι μέσα στ βιοπάλη
στ χάρη Σου στηρίζομαι, Παρθένα, τ μεγάλη.

Κα σν Μητέρα εσπλαχνική, λπίζω ν μς σώσεις
κι π ρατος κι όρατους χθρος ν μς γλιτώσεις.

Στ σκέπη τν πτερύγων Σου σκέπασε, Παναγιά μου,
λου του κόσμου τ παιδι κι στερα τ δικά μου.

Κα φώτισέ τα, Παναγιά, Χριστ ν’ κολουθήσουν
κα στν γνα τς ζως μ πίστη ν βαδίσουν.

Τν πίστη, τν πραότητα ν μν τν μελήσουν,
καθς κα τν γκράτεια ν μν τν καταπατήσουν.

Ναί, Παναγιά μου Δέσποινα, λυπήσου κι εσπλαχνίσου
κα φεση μαρτιν ζήτησε π’ τ Παιδί Σου.

Ν συγχωρέσει πταίσματα κα τ’ μαρτήματά μας,
ν δηγήσει στ καλ κι μς κα τ παιδιά μας.

μήν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.